• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64347
+
-

گرامیداشت دهه کرامت با 80 ویژه برنامه

خبر کهگیلویه و بویراحمد
گرامیداشت دهه کرامت با 80 ویژه برنامه

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه کرامت امسال، ۸۰ برنامه مذهبی و فرهنگی با حضور 5 نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در این استان اجرا می‌شود.

 به گزارش ایرنا، «ستار هدایت‌خواه» افزود: مردم 7 شهرستان، ۱۳ شهر و ۱۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد به مدت 8 روز تا ۲۳ تیر میزبان خادمان و پرچم حرم امام رضا (ع) هستند. وی افزود: هفتمین سال است که تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند.

 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آشنایی هرچه بیشتر مردم این استان با سیره، فضایل اخلاقی و ابعاد شخصیتی امام هشتم شیعیان و نهادینه شدن روزافزون فرهنگ خدمت‌رسانی به نیازمندان از اهداف اصلی حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در استان است.
هدایت‌خواه عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه‌هایی که با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود شامل غبارروبی مزار شهیدان و حرم امام زادگان (ع)، عیادت از بیماران، معلولان و جانبازان، دیدار با ائمه جمعه، کارآفرینان برتر و خانواده شهدا، سرکشی از مراکز نگهداری ایتام و حضور در جشن‌های عمومی دهه کرامت است. وی ابراز کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد نیز به مناسبت دهه کرامت برنامه‌هایی در این استان اجرا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری همایش عفاف و حجاب با عنوان بانوان فاطمی و با حضور یک زن ژاپنی نومسلمان در ۲۱ تیر، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عفاف و حجاب، برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی، برگزاری جشن ازدواج آسان برای ۴۰ زوج جوان در سالروز ولادت امام رضا (ع)، افتتاح مرکز مشاوره خانواده رضوی و مسابقه کتاب‌خوانی رضوی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود. 

هدایت‌خواه اظهار کرد: دهه کرامت امسال و با همکاری سازمان اقتصادی کوثر یک طرح اشتغال‌زایی پرورش جوجه با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ قطعه در هر دوره سه‌ماهه در دهستان سادات محمودی شهرستان دنا برای مردم این منطقه و با اولویت خانواده شهدا و ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید